Räkmacka kapad en tredjedel 99 kr st På Oscarhälls Restaurang & Catering i Kolmården Det var sniket.

Var och gjorde målnings jobb nära Oskarshälls åt en kund till mig

 kunden har bjudit på kaffe och gosaker  i en vecka så jag tänkte bjuda tillbaks på en räkmacka och fick se skämtet när jag tog av plastfolien 198 kr för två kapade Räkmackor!

 

 

Lasse Lindfors ( Lasse Cash )

PÅ VÄG UT EFTER HA SETT KONSERTEN OCH UTSTÄLLNINGEN. MED LASSE CASH LINDFORS PÅ GAMLA NORRKÖPINGS ANSTALTEN

Pensionärkörning hämtning vid Borgen ett kult dansställe.Cadillac Chaufförshatt

 

 Lanthandeln är såld men lanthandelsmuseet är återuppbyggt på  Linneberga gård där Erik Tannerbring bor, cirka två kilometer från den gamla butiken. Vill man se Lanthandeln kontakta mig så hör jag med Erik om han har tid att visa Lanthandeln

Ett par länkar www.folkbladet.se/nyheter/norrkoping/default.aspx?articleid=5855132

Om ni tänker beställa en termometer eller nått annat hos Emaljskylt Gatan kolla med dem så det inte skickas skadade varor som jag fick.  Mycket svåra att ha och göra med.

https://www.emaljskyltargatan.se/index.php?main_page=product_info&products_id=1293

www.cruisingenstannar.se/ Cruisingen Stannar startades på Facebook av Bosse Hården September 2016 på 10-dagar var vi 10 000 medlemmar och fick på mindre än 3 månader över 27 500 medlemmar. Idag, Februari 2018 är vi 35 050 medlemmar. Gruppen startades av den enkla anledning av att TrafikPolisen inte har samma regelbok som Svensk Bilprovningen. Man ger sig på gamla bilar som redan är godkända hos våra besiktningsorgan och ger dom ombesiktning av olika konstiga anledningar.

 

ALL- GLAS nORRKÖPING

Vi skär till nytt glas till sidorutor på din veteranbil - byter ut uttorkade gummilister - Kontakta gärna oss om ni har frågor.  www.all-glas.se/norrkping#/norrkping/

landhagens-maleri.webnode.se/

Utför Rotavdrag och ger Pensionärsrabatt

Cafe' Färgargården öppettider alla dagar 10.00-19.00

sv-se.facebook.com/pages/Cafe-F%C3%A4rgarg%C3%A5rden/147639308639564

www.cafela.se 

www.facebook.com/cafela.se

Ett nytt mysigt Cafe' med 50 tals stuk vid Norrtull

Kontakt

Kenneth Landhagen 0708-130198 cadillac.cruising@gmail.com